Kenali Pengasas D'Herbs " Terlajak Laris"

Kenali Pengasas D'Herbs " Terlajak Laris" | Memilih slogan Terlajak Laris, Datuk Aliff Syukri Kamarzaman bertekad untuk menjadikan produk D'Herbs Healthy Sdn Bhd terus laris di pasaran dan menjadi pilihan setiap orang.

Terlajak Laris, Datuk Aliff Syukri Kamarzaman

Beliau merupakan seorang Usahawan muda yang bergelar Datuk pada usia 25 Tahun . Beliau berani mengambil risiko dengan menceburkan diri dalam bidang kosmetik yang mana bidang ini dipelopori oleh kaum wanita

Pesaing-pesaing hebat seperti Kak ton , Pamoga dan sebagainya tidak melemahkan semangat ayah kepada 3 orang cahaya mata ini untuk membuat kelainan dengan menggunakan tagline TERLAJAK LARIS dengan kreativiti sendiri .

Keunikkan ini telah menyebabkan minda penonton akan terus teringat tagline terlajak laris adalah dari syarikat D'herbs .

Sekarang ini Syarikat dibawah kendalian beliau , telah menghasilkan pelbagai produk kecantikan yang sesuai digunakan oleh semua lapisan masyarakat tak kira lelaki dan wanita .

Dengan kejayaan Aliff Syukri ini , diharap ianya menjadi pendorong serta pembakar semangat bagi usahawan-usahawan muda diluar sana untuk mencipta identiti sendiri dan berjaya mengangkat produk ke tahap yang lebih tinggi .

Kenali Pengasas D'Herbs " Terlajak Laris" Kenali Pengasas D'Herbs " Terlajak Laris" Reviewed by Unknown on Monday, May 05, 2014 Rating: 5

No comments