Saturday, September 13, 2014
1
Adik Angkat Suka Apabila Abang Angkat Temankan Tidur (2 Gambar)

Adik Angkat Suka Apabila Abang Angkat Temankan Tidur (2 Gambar) | Haii..dah besar-besar pun nak orang temankan tidur jugak ke? Lelaki pulak tu...

Entah la apa yang adik ni fikirkan. Kalau dilihat pada statusnya, dia mengaku yang lelaki tu abang angkat dia. Dah nama abang angkat, mana boleh tidur sekali dik.

Lepas tu, dia juga tulis "mama yang sporting". Kalau betul la mama adik tak kisah tentang perkara ini, elok la dua-dua ni pergi masjid, belajar agama balik ataupun kahwin terus.

Kalau ada saudara mara yang kenal adik ni, tolong la yer nasihat sikit. Nak suruh ibu bapa nasihatkan, 2x5 je.


Bagaimanapun inilah dia trend remaja kita sekarang. Entah dari mana asalnya timbul trend-trend yang tidak sihat seperti ini. trend adik angkat, abang angkat, dan kakak angkat sebenarnya sudah lama wujud dalam masyarat kita yang mana kalau dilihat sangatlah tidak relevan.

Ramai diantara remaja-remaja kita seakan-akan menggunakan perkataan tersebut untuk merasakan lebih mesra tanpa menghiraukan batas-batas pergaulan.

Jika kita perhatikan ia ibarat satu taktik untuk seorang individu tersebut untuk lebih mesra dengan lebih seorang selain dari kekasih mereka. Walhal pergaulan antara individu dengan pasangannya selagi belum sah kahwin adalah juga terbatas. ─ SiakapKeli.com


P/s : Bangangnyaaaaaaa laaaaa......

1 comments:

  1. pihak berwajib minta ambil tindakan... x leh biar nanti jadi nanah dan ikutan...

    ReplyDelete