Peminat Ajak Nabila Convert Agama

Peminat Ajak Nabila Convert Agama - Pelakon yang dikatakan paling seksi Nabila Huda, sering memperagakan aksi yang seksa dan kadang-kadang menimbulkan kontroversi di laman sosialnya sehinggakan ada yang kurang senang dengan penampilan yang dibawa olehnya. 

Nabila Huda Diajak Convert Agama



Nabila Huda juga boleh dikatakan hati kental apabila tidak endahkan tomahan dan teguran termasuk ayahnya sendiri Amy Search. Meskipun ramai yang mengutuk dan mengata mengenainya, namun, ia seperti mencurah air ke daun keladi. Nabila Huda masih lagi sama dan seakan tidak serik dengan apa yang dikatakan oleh peminat apatah lagi oleh haters. 

Terkini,  apabila seorang kristian bernama DarianChrist melihat gaya hidup Nabila Huda yang tidak mengamalkan ajaran Islam, kehidupan Nabila yang bercelaru dengan agama serta identitinya,  peminat itu mengajak Nabila convert ke agama Kristian dan mengikut Jesus.

DarianChirt turut menyuruh anaknya ikut sekali menukar agama.

Peminat Ajak Nabila Convert

Komen ini telah mendapat perhatian daripada ramai pihak dan diharap Nabila Huda dapat berubah menjadi yang lebih baik serta mengambil serius mengenai perkara ini. 


p/s: Admin mendoakan yang terbaik buat Nabila Huda, semoga Nabila boleh merenung sekejap kenapa ada yang sampai boleh komen begitu. Apa benar tingkahlaku dan peribadi yang dibawa oleh Nabila melambangkan agama Islam.  Admin sayang Nabila Huda. =) 
Peminat Ajak Nabila Convert Agama Peminat Ajak Nabila Convert Agama Reviewed by Unknown on Thursday, June 19, 2014 Rating: 5

1 comment

  1. dapat anugerah artis paling seksi..mana x nya dpt komen cmtu..ishhh apa nak jadi..

    #sukadenganperubahanfelixiayap

    ReplyDelete