MH370: Dikutuk, Dikeji - Ustaz Darul Manzil Tutup Akaun FB

MH370: Dikutuk, Dikeji - Ustaz Darul Manzil Tutup Akaun FB | Ustaz Khairul Syakirin bin Abdul Wahab atau lebih popular dengan gelaran Ustaz Darul Manzil yang terkenal dengan viral mimpinya yang tersebar luas di media-media sosial dan blog- blog tanah air mahupun antarabangsa, tidak terkecuali admin sendiri. Anda boleh menbacanya di sini - MH370: Ustaz Darul Manzil Mimpi MH370 (Sekadar Berkongsi)


Selepas mimpi pertama, beliau telah mengalami mimpi kedua dimana kali ini mimpinya telah terkebelakang daripada mimpi pertama. Jika orang yang membacanya dengan bersahaja akan mengatakan karut, sebab mereka sebenarnya tidak faham plot cerita itu.

Oleh kerana itu, beliau telah dihujani oleh kritikan dan cercaan di facebook miliknya, bukan sahaja facebook miliknya, komen-komen di blog admin sendiri pun lebih kurang juga. Tapi still ada komen-komen yang positif. Anda boleh baca mimpi kedua beliau di sini - MH370: Ustaz Darul Manzil Mimpi Lagi (Penumpang Berada di Pulau) 

Akibat hal demikian, beliau telah menutup akaun facebook miliknya setelah menerima pelbagai komen negatif terhadapnya itu.

Dan ini ialah screenshot daripada fb beliau sebelum mengambil keputusan menutupnya..


Bagi admin, orang yang mengutuk tu diorang sendiri tak faham jalan cerita tersebut. Entah lah, agaknya mereka rasa mereka lebih suci hingga sanggup mengutuk mengeji..Heh!

MH370: Dikutuk, Dikeji - Ustaz Darul Manzil Tutup Akaun FB MH370: Dikutuk, Dikeji - Ustaz Darul Manzil Tutup Akaun FB Reviewed by Unknown on Sunday, March 30, 2014 Rating: 5

No comments