Kesian Tapi Lucu - Ibu Dikecam Bawa Anak Dalam Beg Tangan

Kesian Tapi Lucu - Ibu Dikecam Bawa Anak Dalam Beg Tangan http://apahell.blogspot.com/2015/01/kesian-tapi-lucu-ibu-dikecam-bawa-anak.html

Kesian Tapi Lucu - Ibu Dikecam Bawa Anak Dalam Beg Tangan | Seorang ibu dikecam oleh orang ramai kerana tindakannya membawa anak yang berusia sembilan bulan di dalam beg tangan ketika keluar bertemu rakan-rakannya.

Xue Hsueh, 26, telah menerima kecaman hebat apabila salah seorang daripada rakannya memuatnaik gambar Hsueh sedang "mengisi" bayinya di dalam beg ke dalam laman sosial.

Ramai yang menganggap tindakan Xue adalah tidak wajar kerana ia mungkin akan mencederakan bayi yang masih kecil itu. Malah boleh menyebabkan kecederaan jika sekiranya tali begnya itu putus.

Walaubagaimanapun, Xue tetap mempertahankan tindakannya dengan berkata bayinya itu hanya berada di dalam beg tangan ketika berbual dengan rakan-rakannya sahaja. Malah Xue juga berkata, bayi kecil itu sebenarnya terhibur dengan tindakannya.

P/s : Hisap gam pun boleh terhibur, tapi elok ke?? Lu pk la sendiri!!!

Kesian Tapi Lucu - Ibu Dikecam Bawa Anak Dalam Beg Tangan Kesian Tapi Lucu - Ibu Dikecam Bawa Anak Dalam Beg Tangan Reviewed by Unknown on Friday, January 02, 2015 Rating: 5

No comments