90% Penduduk Lelaki Kampung Ini Miliki Badan Sado (Video)

90% Penduduk Lelaki Kampung Ini Miliki Badan Sado (Video) http://apahell.blogspot.com/2015/01/90-penduduk-lelaki-kampung-ini-miliki.html

90% Penduduk Lelaki Kampung Ini Miliki Badan Sado (Video) | Sebuah kampung terpencil di Asola-Fatehpur Beri, berdekatan dengan New Delhi, India, mempunyak keunikannya tersendiri. Hampir kesemua lelaki di kampung itu bercita-cita menjadi bouncer.

90% daripada penduduk berusia 18 dan 55 berjaya mencapai pekerjaan impian mereka. Malah kanak-kanak lelaki di kampung itu digalakkan membina badan sejak dari usia kecil lagi.

Tiada seorang pun kanak-kanak di kampung itu yang tidak pergi ke gimnasium. Juga tidak ada seorang pun yang mahu menjadi jurutera atau doktor kerana semuanya mahu menjadi bouncer.

Menurut ketua jurulatih, Vijay Pahelwan, semua lelaki di kampung itu tidak mengambil alkohol, merokok. Kebanyakan mereka adalah vegetarian. Ada juga beberapa orang yang mempunyai peluang cerah untuk ke Sukan Olimpik.

Video:



90% Penduduk Lelaki Kampung Ini Miliki Badan Sado (Video) 90% Penduduk Lelaki Kampung Ini Miliki Badan Sado (Video) Reviewed by Unknown on Sunday, January 11, 2015 Rating: 5

No comments