16 Gambar - Rekaan Barang Kemas Dari Besi Terbuang Yang Sungguh Cantik

16 Gambar - Rekaan Barang Kemas Dari Besi Terbuang Yang Sungguh Cantik | Nama saya Carolina Breeze dan saya seorang pelajar pembikinan filem berusia 23 tahun dari sebuah negara kecil di suatu tempat di dunia. Kira-kira setahun yang lalu , bapa saya (45) datang kepada saya dan menunjukkan kepada saya sekeping barang kemas yang diperbuat daripada besi buruk.

Saya dengan rasa terkejut, rasa kagum dan sangat-sangat kagum dengan bapa saya yang baru sahaja hilang pekerjaan tetapi masih kekal sebagai seorang yang kreatif dan tidak pernah berhenti menggunakan tangannya untuk membawa beberapa keindahan ciptaanya. 

Ia adalah loket besar dibuat daripada wayar tembaga dari sebuah radio lama digabungkan dengan beberapa manik hodoh yang diambil daripada barang kemas lama saya. 

Sejak hari itu kami telah mereka pelbagai jenis bentuk loket , anting-anting dan gelang, semua diilhamkan oleh mitologi, budaya purba, kaum India, simbol Celtic, dan lain-lain. Ayah saya adalah seorang artis tatu untuk waktu yang singkat, tetapi sekarang, dia seorang pembuat perhiasan yang sungguh indah. - etsy.com


16 Gambar - Rekaan Barang Kemas Dari Besi Terbuang Yang Sungguh Cantik

16 Gambar - Rekaan Barang Kemas Dari Besi Terbuang Yang Sungguh Cantik

Rekaan Barang Kemas Dari Besi Terbuang Yang Sungguh Cantik







16 Gambar - Rekaan Barang Kemas Dari Besi Terbuang Yang Sungguh Cantik 16 Gambar - Rekaan Barang Kemas Dari Besi Terbuang Yang Sungguh Cantik Reviewed by Admin Media on Wednesday, February 18, 2015 Rating: 5

No comments