Tujuan Nazrey Johari (RAIHAN) Buat Persembahan di Pasar (10 Gambar)

Tujuan Nazrey Johari (RAIHAN) Buat Persembahan di Pasar (10 Gambar)

Tujuan Nazrey Johari (RAIHAN) Buat Persembahan di Pasar (10 Gambar) | Walaupun hanya mendendangkan lagu nasyid di kawasan bazar Ramadan, bekas penyanyi utama kumpulan nasyid Raihan yang popular sekitar awal tahun 2000 itu tetap gigih meneruskan usahanya. Ustaz Nazrey Johari kini dilihat pergi ke bazar Ramadan seluruh negara untuk mengumpul dana membina sebuah pusat tahfiz yang diberi nama Maahad Tahfiz Bayu Syahadah di Ranau, Sabah. Pusat tahfiz ini disasarkan untuk golongan asnaf, anak yatim dan saudara baru mempelajari agama Islam. Masih teringat lagi suara merdu Nazrey menyanyikan lagu Harapan Ramadan bersama Manbai suatu ketika dulu.

Sungguh mulia hati Ustaz Nazrey yang tidak kisah langsung menyanyikan lagu nasyid di bazar Ramadan untuk mengutip derma pembiayaan pusat tahfiz itu. Terkini Nazrey dilihat berada di pasar Ramadan di Kajang, Selangor. Kami juga ingin berkongsi dengan anda jika anda mahu menyumbang membiayai pembinaan pusat tahfiz ini. Ayuh kita sama-sama menyumbang Dana Pembinaan Al-Tahfiz Bayu Syahadah sempena Ramadhan yang penuh barakah ini.

Sumbangan Ikhlas DANA PEMBINAAN AL-TAHFIZ BAYU SYAHADAH Ranau , Sabah
:: AL-TAHFIZ BAYU SYAHADAH RESOURCES :: CIMB BANK 1230 0000 8331 09

( Akaun BARU CIMB: 8600627302 )

Dari Abu Hurairah dia berkata: Rasulullah bersabda: 
“Barangsiapa yang membantu seorang muslim (dalam) suatu kesusahan di dunia maka Allah akan menolongnya dalam kesusahan pada hari kiamat, dan barangsiapa yang meringankan (beban) seorang muslim yang sedang kesulitan maka Allah akan meringankan (bebannya) di dunia dan akhirat”











P/s : Inilah masanya untuk kita menyumbang kearah kebaikan, selama mana duit sumbangan kita terbinanya kompleks ini nanti, selama itulah pahala kita perolehi.. aminnn..

Tujuan Nazrey Johari (RAIHAN) Buat Persembahan di Pasar (10 Gambar) Tujuan Nazrey Johari (RAIHAN) Buat Persembahan di Pasar (10 Gambar) Reviewed by Unknown on Thursday, July 10, 2014 Rating: 5

No comments