Thursday, April 03, 2014


“Sayang... Jika u masih bernyawa di atas muka bumi Allah ini, semoga Allah pelihara u dari kezaliman manusia & Jika u sudah tiada di atas muka bumi Allah ini, semoga Allah cucuri rahmat ke atas u dan tempatkan u di Firdausi.. Inilah satu-satunya cara i boleh meluahkan rasa rindu i to u B.. i teringin sangat untuk bercakap dengan u tapi ... I miss u B”

Itulah yang diluahkan oleh Intan, isteri salah seorang pramugara MAS yang terlibat dalam pesawat MH370. Kami dapat rasakan Intan begitu merindui suaminya, Rain Hasnan dan satu-satunya cara meluahkan rasa rindu terhadap suaminya adalah melalui tulisan serta muat naik foto di Instagram dan Facebook. Mungkin dengan cara ini dapat meringankan rasa berat di hatinya itu.

Pesawat malang yang dilaporkan berakhir di selatan Lautan Hindi, masih hilang sejak 8 Mac 2014 yang lalu dan kotak hitam masih belum ditemui sehingga kini. Operasi pencarian masih giat dilakukan oleh pihak berkuasa dan dibantu oleh Australia serta negara-negara lain yang turut bersimpati dengan tragedi ini.


Terdahulu isteri kepada rain pernah meluahkan rasanya di facebook. Anda boleh bacanya di bawah:

0 comments:

Post a Comment