Amin Idris Difitnah dan Diaibkan Melalui Sykpe Oleh Sendiket

Amin Idris Difitnah dan Diaibkan Melalui Sykpe Oleh Sendiket | Siapa tidak kenal dengan pengacara yang berwibawa Amin Idris dalam rancangan Assalamualaikum terbitan saluran Al-Hijrah. Baru-baru ini beliau mendakwa telah di fitnah dan di aibkan oleh seseorang semasa sedang membincangkan perihal kerja melalui skype. Niat baiknya untuk berbincang mengenai program motivasi melalui teknologi Skype telah 'dimanipulasikan' untuk mengugut dan menuntut sejumlah bayaran daripada beliau. Dalam zaman serba canggih sebegini, ternyata ada manusia yang sanggup membuat kerja terkutuk semacam ini. Jangan sinikal, ini hari beliau - hari kita belum tahu.


Ini adalah petikan daripada facebook milik beliau:-


Kes seperti ini sebenarnya sudah berlaku satu ketika dahulu melibatkan pelajar negara kita dengan 'sindiket' warga Filipina seperti yang telah dilaporkan diakhbar Harian Metro

Mungkin ini ujian dan dugaan yang hebat untuk saudara Amin Idris. Diakhir zaman ini pelbagai fitnah akan berlaku, jadi sebagai seorang muslim teruskan berdoa agar dihindari dari fitnah akhir zaman dan amalkan bacaan surah Al-Kahfi ayat 1-10 seeloknya di hafal.

Semoga Allah berikan kekuatan dan kesabaran buat Amin Idris dari kejahatan manusia dan semoga Amin Idris tabah. Kami bersamamu..

Amin Idris Difitnah dan Diaibkan Melalui Sykpe Oleh Sendiket Amin Idris Difitnah dan Diaibkan Melalui Sykpe Oleh Sendiket Reviewed by Unknown on Wednesday, April 16, 2014 Rating: 5

No comments