JIHAD: Anonymous Islam Serang Israel 7 April 2014 (Gambar+Video)

JIHAD: Anonymous Islam Serang Israel 7 April 2014 (Gambar+Video) | Para penggodam yang bertanggungjawab untuk #opUSA, #opPetrol dan #opISRAEL pada tahun 2013 telah mengumumkan birthday "op" mereka iaitu  #opIsrael yang akan disambut oleh penggodam AnonGhost pada 7 April 2014 akan datang. Operasi Israel mempunyai pelbagai serangan yang mengakibatkan lebih 100 000 laman web dimusnahkan dan telah melumpuhkan negara mereka pada 2013.


Anonymous (Hacker) akan melancarkan serangan terhadap Israel pada 7 April 2014 terhadap laman web Kerajaan Israel dan seluruh page dari Israel termasuk akaun bank dan server dari Israel sekali gus melenyapkan Israel dari laman cyber sebagai bantahan atas serangan Israel terhadap rakyat Palestin. Anonymous juga mengajak seluruh Hacker Muslim di dunia utk menyertai mereka 7 April ini.. Can't wait for that




Lagi video..


#opisrael 7 april 
Dalam #OpIsrael, kumpulan itu mendakwa telah mengodam lebih 100,000 laman web, 40,000 akaun Facebook dan 5,000 akaun Twitter, menyebabkan kerugian bilion dolar. 

#opisrael Reloaded 
Dalam #opisrael Reloaded penggodam AnonGhost dilanggar sebanyak 2307 laman web dilaporkan. # OpIsrael-Reloaded telah dilancarkan pada 7 Jun 2013, sehingga kini terdapat banyak laman web telah digodam & dirosakkan dan seperti yang kita diterangkan dalam post terakhir bahawa perang siber ini adalah "Hacker vs Hacker" kerana Hacker Israel telah melancarkan #OpIslam dahulu dan dalam keputusan ini Hacker Islam (Anonghost) membalas dengan melancarkan # OpIsrael-Reloaded. 

#opisrael reborn pada 7 April ini dan mensasarkan senarai 221 laman web atau lebih dan operasi ini disokong oleh penggodam Islam. Dalam #optroll israel AnonGhost telah hacked dan defaced 65 laman web Israel di bawah panji-panji operasi yang sedang berjalan.




BARISAN HACKER
Hack​ers Mauritania Attacker - Virusa Worm - Deto Beiber - Dr.SaM!M_008 - M3GAFAB - Extazy007 - PhObia_PhOneyz - Mr Domoz - Tak Dikenal - AnonxoxTN - Raka 3r00t - PirateX - Bl4ck Jorozz - Younes Lmaghribi - Indonesian r00t - BlackBase Hacker - CoderSec - h4shcr4ck - Mrlele - Donnazmi - TheGame Attacker - SaccaFrazi - Egy Eagle - Mr.Ajword - HusseiN98D - Pr3d4T0r - THE GREATEST - HoLaKo - Man Rezpector - BiosTeRminat0r - Spec Tre - Hani Xavi - Don Maverick - RevCrew - Psyco Hacker - Black Cracker - rummykhan - VINUX - ARAFET - TITO_SFAXSIANO - SQUICK HACKER - Root Max and probably a lot more that are not listed. 


Angka:
- Lebih 700 Website Israel akan terlibat
- Lebih 9000 Website akan down dan dirosakkan


#Anonymous #Arabe #WeSupportAnonymousArab #SavePalestine #FreedomForGAZA

Like their page: ANON ARAB

Dalam page official anon arab itu ramai yang komen memberikan sokongan kepada mereka. Semoga Israhell lumpuh selumpuhnya..  Layan lagu ni..


Don't Forget to Share this article to show your support to them & Palestine

JIHAD: Anonymous Islam Serang Israel 7 April 2014 (Gambar+Video) JIHAD: Anonymous Islam Serang Israel 7 April 2014 (Gambar+Video) Reviewed by Unknown on Saturday, March 29, 2014 Rating: 5

No comments