BERITA: Pasangan Malaysia di Sweden Dijatuhi Hukuman Penjara

BERITA: Pasangan Malaysia di Sweden Dijatuhi Hukuman Penjara | KUALA LUMPUR - Keluarga pasangan Malaysia, Shalwati Norshal dan Azizul Raheem Awalludin, yang dihukum penjara oleh Mahkamah Daerah Solna di Stockholm, Sweden hari ini, redha dengan keputusan itu serta tidak merancang untuk mengemukakan rayuan.


Kakak Shalwati, Noor Azila Makhzan berkata, walaupun sedih, mereka membuat keputusan tidak akan mengemukakan rayuan kerana khuatir hukuman lebih berat dikenakan ke atas pasangan itu.
"Ini selepas perbincangan dengan anggota keluarga, kalau buatpun kita takut hukuman bertambah berat sedangkan peguam kitapun sememangnya peguam hebat tetapi keputusan masih tidak menyebelahi kita,” katanya.
Mahkamah Daerah Solna menjatuhkan hukuman penjara 14 bulan terhadap Shalwati dan 10 bulan terhadap Azizul Raheem bagi kesalahan mengasari serta mencabuli integriti anak-anak mereka.

Noor Azila berkata, Shalwati dan Azizul Raheem sebelum ini turut menyatakan bahawa mereka bersedia dengan apa jua hukuman, meskipun pada hakikatnya mengharapkan yang terbaik. - Bernama

BERITA: Pasangan Malaysia di Sweden Dijatuhi Hukuman Penjara BERITA: Pasangan Malaysia di Sweden Dijatuhi Hukuman Penjara Reviewed by Unknown on Friday, March 28, 2014 Rating: 5

No comments