Sekolah Dalam Gua di CHINA (10 Gambar)

Sekolah Dalam Gua di CHINA (10 Gambar)Sekolah ini dipanggil sekolah Dongzhong Cave (China) terletak di dalam sebuah gua yang besar. Disamping mempunyai bilik darjah, gelanggang bola keranjang dan sukan lain turut ada. Dibina pada tahun 1984, ia terus beroperasi hingga kini dan mempunyai seramai 8 orang guru dan kira-kira 186 orang pelajar yang terus menerus datang untuk belajar segala jenis ilmu.

Udara di dalam gua amatlah sejuk dan basah seolah-olah berada di dalam peti sejuk, walaupun cuaca di luar panas. Tetapi ini tidak mematahkan semangat mereka untuk terus datang belajar.












- Pening dengan budak sekolah sekarang, ponteng perkara wajib, belum masuk bab lain.. Aishhhh!!

Sekolah Dalam Gua di CHINA (10 Gambar) Sekolah Dalam Gua di CHINA (10 Gambar) Reviewed by Unknown on Monday, March 18, 2013 Rating: 5

No comments