Wednesday, February 06, 2013


Umum mengetahui mengenai kekeruhan yang melanda di antara Sharnaaz Ahmad dan N.D.Lala berhubung kenyataan yang dikeluarkan oleh mereka menerusi media semasa. Sharnaaz yang merupakan kekasih kepada Shila Amzah berkeras ingin merisik kekasih hatinya namun ianya di halang oleh N.D.Lala yang mahu anaknya memberikan fokus kepada bidang nyanyian untuk beberapa tahun lagi.

Ketika masing-masing memberikan kenyataan berbalas menerusi media, Shila mengambil keputusan untuk berdiam diri. Dan malam tadi, beliau telah pun mengeluarkan kenyataan rasmi kepada semua media berhubung isu tersebut. Berikut merupakan keterangan dari Shila Amzah sendiri: 



Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Dengan nama Allah SWT yang maha pengasih dan maha penyayang, Shila rasa cukup bersyukur di atas segala nikmat dan dugaan yang telah diberikan kepada Shila. Tujuan Shila menulis surat ini, sebab Shila nak memperjelaskan semua perkara yang telah terjadi setelah sekian lama Shila berdiam diri.
Pertama sekali, Shila memahami situasi ibubapa Shila dan kenapa mereka begitu menjaga Shila dari pelbagai aspek sebab mereka menyayangi Shila dan takkan ada orang lain yang boleh menggantikan tempat mereka di dalam hati Shila. Shila takkan sanggup melukakan hati mereka untuk berbuat sesuatu keputusan yang mereka tidak redhai.

Tentang Sharnaaz, Shila ingin memohon maaf secara terbuka kepada Sharnaaz dan familinya atas apa yang telah terjadi. Terima kasih kerana melayan shila dengan baik selama hari ini.Janganlah semua menghukum Sharnaaz atas kenyataannya. Dia tidak sepenuhnya bersalah. Shila mengambil sepenuh tanggungjawab atas semua “damage” yang telah berlaku kepada Sharnaaz dan familinya.
Shila, sebagai seorang anak kepada ibubapa Shila, sebagai seorang kekasih kepada Sharnaaz, Shila sangat berharap perkara ini boleh diselesaikan sebaiknya. Shila sentiasa percaya pada qada’ dan qadar. Seandainya ia baik untuk Shila maka dekatkan lah, seandaikan ia membawa kemudaratan untuk shila maka jauhkan lah.

Jodoh, pertemuan, Ajal dan maut di tangan Allah SWT.Shila berdoa agar semua berdamai.Shila minta maaf kepada semua rakan-rakan media kerana tidak memberi kerjasama atas semua spekulasi yang telah berlaku. Shila juga ingin memohon maaf kepada semua Shilalas kalau ada yang terguris hati .Demi Allah Shila sangat sayangkan anda semua.

Semoga dengan kenyataan yang diberi oleh Shila ini menjernihkan kembali hubungan diantara kedua-duanya.


0 comments:

Post a Comment