Subhanallah !!! Baju KAFA Milik Anak Tak Terkena Lumpur Dan Air Banjir

Subhanallah !!! Baju KAFA Milik Anak Tak Terkena Lumpur Dan Air Banjir | Temerloh: "Ini semua kuasa Allah yang ada hikmah tersendiri di sebalik penemuan itu," kata suri rumah Norliyusnita Kamarul Jaeh, 41.

Semalam, dia sekeluarga terkejut apabila mendapati satu bakul baju yang turut mengandungi dua baju Melayu sekolah Kelas al-Quran dan Fardu Ain (KAFA) untuk anaknya seperti tidak disentuh air banjir yang menenggelamkan rumahnya di Taman Sri Desa di sini.

Ajaibnya, semua pakaian lain dalam rumahnya habis dibasahi air lumpur berikutan bah besar, namun hanya satu bakul itu yang tidak 'tercuit' langsung dengan kekotoran.

Ibu kepada lima anak itu berkata, kediamannya ditenggelami air setinggi lebih dua meter sejak 23 Disember lalu menyebabkan mereka sekeluarga terpaksa berpindah ke pusat pemindahan sementara di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Kuala Krau dekat sini.

Subhanallah !!! Baju KAFA Milik Anak Tak Terkena Lumpur Dan Air Banjir

NORLIYUSNITA menunjukkan baju milik anaknya.

Bagaimanapun, Norliyusnita berkata, selepas air surut sejak lima hari lalu dan penduduk kampung mula pulang ke rumah masing-masing untuk melihat keadaan rumah, dia berasa sesuatu yang pelik dan mengejutkan berlaku.

Subhanallah !!! Baju KAFA Milik Anak Tak Terkena Lumpur Dan Air Banjir Subhanallah !!! Baju KAFA Milik Anak Tak Terkena Lumpur Dan Air Banjir Reviewed by Unknown on Wednesday, January 07, 2015 Rating: 5

1 comment