Pekerja Alliance Bank Malaysia Mati Ketika Bertugas (3 Gambar)

Pekerja Alliance Bank Malaysia Mati Ketika Bertugas (3 Gambar) | Seorang pekerja Alliance Bank Malaysia Berhad, Sdr Gunaseelan a/l Kothandabani telah meninggal dunia pagi ini di premis Ibu Pejabat Alliance Bank di Menara Serbaguna, Capital Square, 8 Jalan Munshi Abdullah. Sdr Gunaseelan juga merupakan seorang ahli NUBE.

Beliau mati semasa menjalankan tugas di pejabat Ketua Audit di Tingkat 7 Alliance cawangan bank. Apabila pegawai-pegawai NUBE sampai ke tempat kejadian mayat mendiang Sdr Gunaseelan sedang dibawa ke kereta jenazah.

Pekerja Alliance Bank Malaysia Mati Ketika Bertugas (3 Gambar)

Setiausaha IRC NUBE, Sdr Faizal melaporkan bahawa Sdr Gunaseelan pergi ke pejabat juruaudit untuk menetapkan peralatan untuk mesyuarat juruaudit itu. Kemudian beliau mengadu kepada rakan setugas, Mohan bahawa beliau sedang mengalami sakit belakang. Sebentar kemudian, rakan sekerja Sdr Gunaseelan dapati beliau duduk di atas kerusi sofa dengan kedua-dua tangan di sebelah dan kepalanya tersandar ke sisi. Apabila mereka cuba untuk mendapatkan perhatiannya beliau, tidak ada sebarang respon.

Rakan sekerjanya dengan cepat melaporkan kejadian itu kepada pihak pengurusan yang telah memanggil doktor klinik panel daripada Tingkat 13 bangunan itu. Pegawai Perubatan mengesahkan kematiannya beliau.
Adalah disyaki kematian Sdr Gunaseelan disebabkan oleh serangan jantung. Sebelum ini, Sdr Gunaseelan pernah mengalami satu kemalangan 4 tahun dan mengalami mencederakan kaki beliau yang mengganggu perjalanan beliau.

Seorang rakan sekerja perempuan bahawa bahawa Sdr Gunaseelan adalah seorang yang baik dan Penyelia beliau sering memberitahu Sdr Gunaseelan untuk menjalani pemeriksaan perubatan tetapi Sdr Gunaseelan menyatakan bahawa beliau tidak mempunyai masa.


Gambar kenangan dengan rakan sekerja

Ironinya, sejak kebelakangan ini, Sdr Gunaseelan kerap beradu berkenaan jumlah orang yang telah meninggal dunia dan Jumaat lepas pun, salah seorang rakannya teringat beliau menyebut nama 3 orang yang telah meninggal dunia baru-baru ini.

Rakan-rakan sekerjanya amat sedih dengan kematian beliau kerana kehilangan seorang rakan sekerja yang baik.

Sdr Gunaseelan berumur 40 tahun, meninggalkan seorang isteri yang tidak bekerja dan 2 anak kecil yang masih bersekolah.

NUBE ucap takziah kepada keluarga mendiang Sdr Gunaseelan A / L Kothandabani dan berasa amat sangat sedih kerana beliau meninggal dunia di tempat kerjanya, Alliance Bank.

Kami juga mengucapkan terima kasih kepada IRC NUBE yang telah menghulurkan kerjasama mereka dalam mengemaskini NUBE dan terus memohon bekerjasama mereka untuk menghubungi NUBE KLSP untuk memastikan keluarga mendiang menerima apa yang sepatutnya sebagai waris dari pihak Bank dan insuran.

Pekerja Alliance Bank Malaysia Mati Ketika Bertugas (3 Gambar) Pekerja Alliance Bank Malaysia Mati Ketika Bertugas (3 Gambar) Reviewed by Unknown on Wednesday, December 17, 2014 Rating: 5

No comments