Bunuh Diri Selepas Tertembak Adik Sendiri Ketika Memburu

Bunuh Diri Selepas Tertembak Adik Sendiri Ketika Memburu http://apahell.blogspot.com/2014/12/bunuh-diri-selepas-tertembak-adik.html

Bunuh Diri Selepas Tertembak Adik Sendiri Ketika Memburu | Sipitang: Seorang pengawal keselamatan bertindak membunuh diri selepas tersilap melepaskan tembakan menggunakan senjata bekakuk sehingga adiknya yang berusia 22 tahun terbunuh, manakala rakannya, 33, cedera ketika memburu babi di hutan Ulu Meligan, di sini, semalam.


Dalam kejadian 12 tengah hari itu, pengawal keselamatan terbabit dipercayai membunuh diri selepas menyesali tindakannya yang menyebabkan adik lelakinya terbunuh dan rakan lelakinya cedera.

Pemangku Ketua Polis Daerah Sipitang Asisten Superintenden Mohamad Zulkiflee Mohd Yaacob berkata, mangsa yang cedera kini dirawat di Hospital Sipitang.


"Siasatan awal mendapati mereka memburu babi di hutan berkenaan dan berpecah kepada dua kumpulan dengan pengawal keselamatan itu bergerak bersendirian manakala adik dan rakannya bergerak di laluan lain.

"Mereka berhenti rehat untuk makan sebelum terkena tembakan dilepaskan pengawal keselamatan itu yang kemudian turut ditemui mati dengan satu kesan tembakan di dada,” katanya.

Bunuh Diri Selepas Tertembak Adik Sendiri Ketika Memburu Bunuh Diri Selepas Tertembak Adik Sendiri Ketika Memburu Reviewed by Unknown on Wednesday, December 31, 2014 Rating: 5

No comments