Video : Pencuri Motosikal Dipaksa Berjalan Itik Ke Balai Polis

Video : Pencuri Motosikal Dipaksa Berjalan Itik Ke Balai Polis | TUMPAT, KELANTAN. - Seorang remaja dipaksa berjalan itik ke balai polis lebih dari sejam selepas dia terkantoi mencuri sebuah motosikal di Kampung Palekbang di Tumpat pada 2 November.

Remaja berkenaan yang berusia 18 tahun telah dicekup oleh penduduk kampung kira-kira pada jam 6 pagi. Menurut sumber, pemilik kenderaan menyedari kejadian setelah terdengar bunyi rantai ditarik dengan kuat dari motosikal.

Video : Pencuri Motosikal Dipaksa Berjalan Itik Ke Balai Polis

Kedua-dua lelaki berkenaan dilihat memegang alat pemotong keluli ketika dilihat melakukan kejadian.

“Suspek yang terkejut segera melarikan diri dengan menaiki sebuah kereta yang diletakkan di tepi jalan namun gagal menghidupkan enjin kenderaan tersebut. Mereka kemudian nekad meninggalkan kenderaan tersebut dan cuba melarikan diri,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini memetik dari berita utusan.

Tetapi dengan bantuan penduduk kampung, salah seorang remaja berkenaan telah berjaya ditangkap dan disuruh berjalan itik dengan tangan terikat ke Balai Polis Palekbang pada jam 7.20 pagi.

Ketua Polis Daerah, Supritendan Zaharudin Rasip mengesahkan pihaknya menerima laporan mengenai kejadian dan sedang menjalankan siasatan lanjut. - Siakapkeli



Video : Pencuri Motosikal Dipaksa Berjalan Itik Ke Balai Polis Video : Pencuri Motosikal Dipaksa Berjalan Itik Ke Balai Polis Reviewed by Unknown on Monday, November 03, 2014 Rating: 5

1 comment

  1. haha, padan muka, lain kali fikir dulu sebelum nak mencuri

    ReplyDelete