Saturday, July 19, 2014
8
Sungguh Kurang Ajar : Baju Dicetak Ayat Al-Quran (3 Gambar)

Sungguh Kurang Ajar : Baju Dicetak Ayat Al-Quran (3 Gambar) | Astaghfirullah hal 'azim.. Mengucap panjang admin bila lihat seorang wanita yang memakai baju tercetak ayat suci Al-Quran. Apa yang admin dapat lihat disitu, ada cetakkan surah Al-Fatihah. Ini sangat-sangat biadap, satu penghinaan baru secara terang-terangan terhadap umat Islam di negara kita Malaysia. Sungguh hina agama kita bila mereka sanggup lakukan sebegini rupa.

Mereka sudah tidak sensitif dengan agama lain. Sungguh kurang ajar, sudah lama kita bersabar dengan mereka yang biadap ini. Sampai masanya pihak berwajib mengambil tindakan tegas terhadap pelampau-pelampau ini..

Wanita ini dijumpai di Pasaraya Hero Taman dagang, Ampang. Diupload oleh saudara Raden Nasta Alvikis II di facebooknya..

Pihak berkuasa perlu menyiasat di mana dia membelinya, siapa pengilangnya kerana mustahil hanya satu ini yang dikeluarkan. Mohon tindakan setegas-tegasnya..

Sungguh Kurang Ajar : Baju Dicetak Ayat Al-Quran (3 Gambar)

Sungguh Kurang Ajar : Baju Dicetak Ayat Al-Quran (3 Gambar)

8 comments:

  1. Engkau tu yg Patut siasat sebelum tulis dan sebar tak tentu hala. Makcik tu orang korea, baju beli di India. Orang blogging kau nak blogging, Sudahnya duk sebar info tak betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous20 July, 2014

      So kalau betul pn dia org korea.. tak jadi marah ke ni? Kahkahkahh.. admin ni kongsi dh cukup baik.. marah tanda hati masih ad iman..

      Delete
    2. Anonymous20 July, 2014

      Memg kene ada perasaan marah sbb qalam Allah tu!! Tak kira la sengaja atau tak sengaja..bagus admin saya ucapkn stinggi tahniah kerana anda prihatin dan sensitif .

      Delete
    3. ciksitiwankembang20 July, 2014

      Booo.. ntah apa2 bdk siti ni.. duk marah kat si admin pulak... ke makcik dia ni? :d

      Delete
    4. Hmm.. apa masalah ni cik siti? adakah kerana dia bkn org malaysia, kita tak boleh marah benda nie terjadi? ni bukan masalah negara, ni masalah agama.. tak salah nak suruh pihak berkuasa kita siasat, dah dia duk pakai masa dalam negara kita kan.. tiba-tiba nak hangen pesal plak? kalau cik rasa tak kisah dengan benda ni, tak mgapa, ramai lagi yang kisah dan marah... sebab diorang sayang pada kesucian agama ISLAM.. sanggup berkorban nyawa demi menjaga maruah ISLAM.

      Delete
  2. its doesnt matter la where she bought or where she came from but still, it was so rude

    ReplyDelete
  3. Perkara yg amat berat boleh di anggap remeh temeh bagi sesetengah muslim.....

    ReplyDelete
  4. Anonymous20 July, 2014

    I read other news saying she's a korean. and she doesnt know what it meant and bought the top in india.. so i guess always check whats on the top before wearing

    ReplyDelete