Perkembangan Terkini MH370 Yang Perlu Anda Tahu

Perkembangan Terkini MH370 Yang Perlu Anda Tahu

Perkembangan Terkini MH370 Yang Perlu Anda Tahu | Ketika umat Islam sedunia bakal menyambul kedatangan Hari Raya Aidilfitri ( Syawal). Kita dikejutkan sekali lagi dengan pesawat MH17 ditembak jatuh sebelum meletup di sempadan Rusia. Dan Terkini sekali lagi maklumat bocor dari sumber risikan yg telah disahkan oleh beberapa penyiasat bahawa kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH370 masih hidup dan disembunyikan. 

Terdapat 5 buah negara menjadi suspek tempat penyembunyiannya iaitu: Uzbekistan, Kazakhtan, Afghanistan, India dan Pakistan. Manakala, bekas kakitangan CIA yg telah berpaling tadah yg merupakan pakar komputer US iaitu Edward Snowden telah mendedahkan pelbagai program dan dokumen rahsia US termasuklah perancangan US dan Yahudi terhadap pesawat MAS milik Malaysia.


Inilah dia master mind dan perancang utama dlm kes MH 370, MH 17, Isu Palestin, Syiria, Mesir dan terdapat maklumat terkini yg dilaporkan oleh penyiasat akan ada lagi 2 pesawat milik MAS bakal menerima nasib yg sama iaitu perjalanan dari Kuala Lumpur (KLIA) ke London dan perjalanan pulang dari over sea (tidak diketahui) ke Kuala Lumpur (KLIA) akan dibuat selepas ini..


TERKINI: Bekas kakitangan CIA iaitu Edward Snowden telah mendedahkan bahawa pesawat MH 370 yang terbang dari KLIA ke Beijing telah selamat mendarat di Diego Garcia pada 08/03/14. Dalam laporan terbarunya mengatakan Amerika telah mengarahkan syarikat Boieng menggunakan awal kawalan jauh untuk memesongkan pesawat itu dari laluan asal dan telah menghantar 2 jet tercanggihnya utk mengiringi pesawat MH 370 ke landasan Diego Garcia dari di kesan oleh mana-mana radar di dunia.

Najib Razak: Perdana Menteri Malaysia ini telah mengumumkan bahawa pesawat MH 370 telah " berakhir di lautan hindi " dengan memetik analisa data satelit Inmarsat.' susulan dari pengumuman tersebut seluruh rakyat malaysia terasa amat sedih seolah-olah mereka sudah meninggal dunia dan telah membangkitkan kemarahan di kalangan keluarga penumpang dari negara China yg enggan menerima kesimpulan tersebut sehinggalah pesawat MH 370 ditemui. Manakala jurucakap Inmarsat yang berpangkalan di Britain iaitu Jonathan Sinnatt berkata, kami (Inmarsat) hanya menyediakan maklumat terakhir dimana MH 370 berjaya dikesan dan terpulang pada kerajaan Malaysia untuk membuat kesimpulan sendiri. 

Penyiasat mengatakan adakah pengumuman tersebut memang telah diarahkan oleh washington iaitu Barack Obama ??? Yang sebenarnya laporan Inmarsat yg diberikan kepada kerajaan Malaysia juga kepada waris-waris penumpang MH 370 adalah laporan yg tergantung dan tak lengkap yang mana ada lagi sebenarnya lokasi terakhir MH 370 di kesan tetapi disembunyikan iaitu Landasan Diego Garcia sebuah pangkalan ketenteraan Amerika laknatullah !!!

Kesimpulannya: Pakar-pakar penerbangan dalam dan luar negeri termasuk beberapa penyiasat telah mengesahkan bahawa pesawat MH 370 yang bertolak dari KLIA ke Beijing pada 08/003/14 tidak terhempas mahupun meletop sebaliknya telah selamat mendarat di suatu lokasi rahsia. Laporan terbaru dari seorang wartawan Amerika yg berpaling tadah dan enggan mendedahkan namanya atas sebab-sebab keselamatan memberitahu bahawa beliau mendapat laporan dari sumber risikan dalaman Amerika mengatakan bahawa kesemua penumpang dan anak-anak kapal akan muncul juga di suatu hari nanti jika Amerika mengkehendaki ianya dimunculkan. 

Sekarang ini sahlah cakap-cakap kosong, teori dan spekulasi yg tersebar di Internet yang mengatakan kesemua penumpang dan anak-anak kapal telah mati adalah provokasi dan permainan Amerika dan Yahudi bagi mengalihkan pandangan dunia agar semua menganggapkan mereka semua sudah mati. Sama-samalah kita umat Islam di Malaysia berdoa pada Allah s.w.t agar selamatkan kesemua penumpang dan anak-anak kapal MH 370 dan menggagalkan usaha jahat Amerika dan Yahudi laknatullah !!! " Mereka merancang..... Allah juga merancang.... tetapi perancangan Allah adalah lagi tepat . Allahuakbar !!!



Perkembangan Terkini MH370 Yang Perlu Anda Tahu Perkembangan Terkini MH370 Yang Perlu Anda Tahu Reviewed by Unknown on Sunday, July 27, 2014 Rating: 5

4 comments

  1. Sangat2 berharap mereka semua dikembalikan...safe and sound...insyaAllah amin

    ReplyDelete
  2. semoga penumpang2 mh 370 sentiasa di lindungi allah swt, walau di mn mereka berada, seluruh rakyat malaysia berharap mereka kembali dgn selamat..

    ReplyDelete
  3. Satelite x-ray russia berjaya mengesan 1 pesawat boieng awam disembunyikan dalam bangunan bawah tanah di kem tentera udara sevastopol, ukraine... Setelah disahkan pesawat tersebut ialah pesawat MH 370 milik Malaysia


    ReplyDelete