HSBC Batalkan Akaun Bank Pertubuhan Islam Yang Salurkan Bantuan Kepada Penduduk Gaza

HSBC Batalkan Akaun Bank Pertubuhan Islam Yang Salurkan Bantuan Kepada Penduduk Gaza

HSBC Batalkan Akaun Bank Pertubuhan Islam Yang Salurkan Bantuan Kepada Penduduk Gaza | Cerita tentang Zionis menguasai kewangan dunia bukan cerita dongeng. Ia adalah cerita benar. Dan Zionis bukan sahaja menguasai jajaran ekonomi dunia menerusi sistem perbankan yang memberi kelebihan kepada kehendak Zionis dengan apa cara sekalipun. Jika korang turuti cerita keturunan pesuruh dajjal keturunan yahudi iaitu Rothschild, korang akan tahu, HSBC adalah salah satu bank terawal mereka tubuhkan.

Sekarang ini adalah kemuncak pembunuhan beramai-ramai yang dilakukan oleh Rejim Zionis ke atas rakyat Palestin. Di medan perang, Zionis terpaksa menggila membunuh kanak-kanak dan wanita, sedangkan gerila HAMAS pula membunuh anggota tentera dan memusnahkan aset-aset ketenteraan yang amat dibanggakan oleh Zionis.

Bantuan untuk kemanusiaan di Palestin mencurah-curah dari seluruh dunia. Majoriti rakyat dunia juga menykoong kuat rakyat Palestin yang dikejami Zionis.

Zionis telah mengeluarkan perbelanjaan yang sangat besar. Sedangkan perbelanjaan besar itu tidak pula dapat mengalahkan Hamas mahupun pejuang-pejuang Palestin yang lain.

Kini mereka mencuba pula kaedah baru iaitu menghentikan segala bentuk bantuan kepada rakyat Palestin. Bermula dengan bantuan kemanusiaan yang memasuki Gaza, Zionis menggunakan kekuatan mereka dalam bidang kewangan.

Tindakan yang dilakukan oleh HONG KONG and SHANGHAI BANK (HSBC) United Kingdom MEMBATALKAN akaun-akaun yang menyalurkan bantuan kepada Palestin, merupakan kekejaman terbaru yang dilakukan oleh Zionis. (BACA DI SINI)

HSBC juga ada di Malaysia. Jadi, apa yang anda rasa, kita rakyat Malaysia yang prihatin dengan nasib malang rakyat Palestin boleh lakukan?


P/s : Yang mana ada HSBC tu, boikot je la.. tu pun kalau sayangkan mereka di Palestine. #SaveGaza # FreePalestine

HSBC Batalkan Akaun Bank Pertubuhan Islam Yang Salurkan Bantuan Kepada Penduduk Gaza HSBC Batalkan Akaun Bank Pertubuhan Islam Yang Salurkan Bantuan Kepada Penduduk Gaza Reviewed by Unknown on Thursday, July 31, 2014 Rating: 5

No comments