Friday, June 13, 2014
6
Peminat Tudung Fareeda Dakwa Mawar & Fizo Penipu (3 Gambar) | Hanya kerana kecewa dan gagal mendapatkan tudung Fareeda pada 7 Jun yang lalu, Salina Abu Zar secara terbuka mendoakan anak cucu dua pasangan sweet ini menjadi pengemis dan tidur di kaki 5 bagi merasai apa yang dirasakan oleh peminat-peminat Fareeda yang terpaksa beratur panjang dan lama semata-mata ingin mendapatkan tudung baru Fareeda.


Ini berikutan ketiadaan stok seperti yang dijanjikan. 


Katanya lagi, peminat Fareeda sanggup berbaris panjang, berpeluh, sampai pengsan pun ada tetapi akhirnya tertipu dengan janji manis mereka. Lantas Mawar dan Fizo dilabelkan sebagai beruk, bingai dan kuat menipu.


Perkara seperti ini patutnya dapat dielakkan. Sudah tentu Fareeda tahu bahawa apa saja keluaran terbaru Fareeda pasti akan mendapat sambutan hangat. Jadi, sediakanlah stok yang mencukupi. - My Media Hub

6 comments:

  1. Anonymous15 June, 2014

    byk lg jenama tudung yg cantik, berkualiti d murah dijual merata2 tempat..pasal yg sggup sgt beratur tu. kalau aku tak payah lah, buang masa.setakatnk beli tudung je...

    ReplyDelete
  2. Anonymous16 June, 2014

    Tudung kontot je pon
    Xyah la kemaruk sgt

    ReplyDelete
  3. Anonymous16 June, 2014

    :-? cheer

    ReplyDelete
  4. Anonymous16 June, 2014

    satu pengajaran utk semua kadang ni manusia selalu berlumba2 siapa yg dulu siapa yg gah byk lagi tudung yg cantik yg mnutup dada apalh sgt tudung tu nmpak mcm kueh lapis mcm renda meja tu yg dikejar tu baru sikit Allah buka mata buka minda anda semua...bila berkumpul berbaris sampai 2hari mcm2 benda terlps salah satunya solat kata2 yg mngakui anda gah mmg tk lps fikirknlh byk lagi perkara yg anda boleh lakukn...

    ReplyDelete
  5. Untuk tudung siap mudah pakai fesyen terbaik masakini, lawati kami di facebook.com/BokittaAtMuslimflava atau instagram.com/bokitta_at_muslimflava.

    ReplyDelete