Lokasi Bangunan Freemason di Malaysia (9 Gambar)

Lokasi Bangunan Freemason di Malaysia (9 Gambar) | Saya yakin ramai pembaca blog ini sudah mengetahui perkara berkaitan Freemason iaitu sebuah pertubuhan Yahudi yang ditubuhkan hasil manifestasi daripada penemuan buku-buku sihir didalam bilik bawah tanah Masjid al-Aqsa. Akibat tentangan hebat daripada Raja-raja di Eropah pada ketika itu, golongan penyembah Syaitan (Satan) ini telah menjalankan satu konspirasi seperti yang tercatit di dalam buku-buku sejarah sekarang, iaitu 'Revolusi' atau 'Renaisance'.


Freemason juga dikaitkan dengan ahli Kesatria Templar (Knight's Templar). Mengikut legenda, pada abad ke-11, Kesatria Templar telah menjumpai harta karun di tinggalan bangunan Haikal Sulaiman (berpandukan sesetengah pendapat; terletaknya di sebuah bilik rahsia di bawah Masjidil Aqsa). Apa yang mereka jumpa? Mereka telah menjumpai kitab-kitab sihir lama yang telah ditanam dan disembunyikan oleh Nabi Sulaiman ketika itu yang sangat-sangat marag terhadap golongan penyembahan syaitan ketika itu. boleh baca lebih lanjut di sini

Penemuan tersebut pernah disiarkan di History Channel. Jika UK ialah 'pusat kewangan' tentera dajjal atau lebih tepat lagi bangsa Yahudi, Amerika pula ialah 'pusat politik-ketenteraan' bagi mereka. Buktinya, Presiden Amerika yang pertama iaitu George Washington juga merupakan Presiden Freemason yang pertama.


Tidak hairanlah sekiranya sektor perniagaan di UK dikuasai oleh Yahudi, manakala bidang ketenteraan dan politik dunia yang dikuasai oleh Amerika sebenarnya dikuasai oleh Yahudi dibalik tabir.

Dan di bawah ialah lokasi-lokasi bangunan atau dewan Freemason iaitu tempat pertemuan sulit anggota-anggota puak suruhan dajjal ini bermesyuarat.


JOHOR
Jalan Abu Bakar, Johor Bahru


KEDAH
08000 Sungai Petani, Kedah


MELAKA
Jalan Chan Koon Cheng, 75000 Malacca


NEGERI SEMBILAN
Jalan Penghulu Cantek, Seremban, Negeri Sembilan


PULAU PINANG
136 Jalan Utama, Penang


PERAK
27 Jalan Sultan Azlan Shah, 31400 Ipoh, Perak


SABAH
Bersebelahan dengan Kompleks Karamunsing Shopping Mall

Lokasi Bangunan Freemason di Malaysia (9 Gambar) Lokasi Bangunan Freemason di Malaysia (9 Gambar) Reviewed by Unknown on Friday, May 02, 2014 Rating: 5

17 comments

  1. Anonymous04 June, 2015

    terbaru di bukit jalil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yee btoi tu...paling besar pon ada

      Delete
  2. Alamat melaka tu salah, bukan Cheng. Tu dekat jln Banda Kaba, belakang Hotel Equatorial Melaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul lah nama nama jalan tu ialah Jalan Chan Koon Cheng. Diambil sempena nama orang cina. Bukan Jalan Banda Kaba. Tempatnya berhadapan dengan Malacca High School. Bukannya dekat Cheng.

      Delete
  3. kat putrajaya ada..cuba check

    ReplyDelete
  4. SAYA MASIH MERAGUI TUJUAN DAN MISI FREEMASON NI ,SUDAH ASAL USULNYA DIKAITKAN DGN YAHUDI,CARA YAHUDI YG MENYEMBAH BERHALA ,KEJAM PEMBUNUH ,TUJUAN UTAMA FREEMASON MENGUCAR KACIR AGAM,BUAT KACAU ,GULING KERAJAAN ..MAKA JIKA PERTUBHAN YG DIASASKAN OLEH ORG YAHUDI ATAU SEKUTUNYA , IA SEPATUNYA DIIKTIRAF PERTUBUHAN HARAM.FREEMASON MALAYSIA MUNGKIN TIDAK ADA NIAT KEJAM MCM YAHUDI ATAU MUNGKIN JUGA FREEMASON M'SIA LEBIH KEPADA KERJA AMAL .. ADA BAIKNYA IDENTITI AHLI2 ,PENGASAS,LOKASI BANGUNAN FREEMASON TIDA PAYAHLAH RAHSIAKAN ATAU BERSEMBUNYI BUAT PERJUMPAAN,APA YG RAHSIA SGT ?MESTI ADA SESUATU YG X KENA JUGA PD FREEMASON DI MALAYSIA.APA MAU RAHSIA2 OH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous27 June, 2019

      menasik

      Delete
    2. siikkkkk.. haha, di kch da juak pok

      Delete
  5. Akan Keep Mengkaji Pasal Ni Sebagai Org Islam

    ReplyDelete
  6. banyak member melayu juga....

    ReplyDelete
  7. Freemason ni,saya dh tahu rahsianya,cuma dia X Kasi bongkarkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous27 June, 2019

      penauk lalu bah nyawa mok penauk jak loncong

      Delete
  8. Anonymous01 July, 2019

    I xthu la apa sebenarnya freemason ni cause bagi i benda ni sepatutnya tidak harus ditubuhkan kalau ianya bertujuan untuk kucar kacirkan suasanna dan apa yang penting sgt sampai nak rahsia?

    ReplyDelete
  9. haouan segal geng ilimunati di malaysia

    ReplyDelete