Popular di Youtube Walaupun Tidak Pernah Keluar Rumah (3 Gambar)

Popular di Youtube Walaupun Tidak Pernah Keluar Rumah (3 Gambar) | Penyanyi ini telah mengeluarkan single pertamanya selepas menjadi sensasi YouTube walaupun tidak meninggalkan rumahnya selama tiga tahun.


Hixon Jemma Pixie, 21, telah menjadi bintang global walaupun menderita rasa takut keluar rumah (agoraphobic). Dia mencipta muzik di studio sementara di bilik tidurnya di Malvern, di mana dia tinggal bersama ibu bapanya.

Jemma mulai menderita serangan panik ketika dia berumur enam tahun dan keadaannya itu kembali ketika ia meninggalkan sekolah pada usia 16 dan tidak mempunyai rutin seharian meninggalkan rumah. Dia pernah meninggalkan rumahnya tiga tahun lalu dan tidak pergi lebih jauh dari gerbang taman sejak itu.

Jemma menyanyikan vokal nya di laptop-nya sebelum meng-upload video di YouTube  Dia telah menderita dari rasa takut luar rumah sejak ia berusia enam tahun.

Bintang muda ini berharap suatu hari nanti dia boleh melakukan di luar bilik tidur, dan merasa muzik itulah yang membuat dia bahagia. Dia menambah: “Muzik adalah perkara yang membantu saya melarikan diri dari keadaan ini dan membuat saya senang, menyanyi, menulis atau hanya mendengar.

“Ketika saya merasa sangat cemas saya ingin cuba untuk fokus pada menulis semacam arus kesedaran yang kemudian menyesuaikan diri ke dalam lirik.

“Menyanyi adalah sesuatu yang membuat saya terus berusaha dan sesuatu yang telah saya lakukan .



Popular di Youtube Walaupun Tidak Pernah Keluar Rumah (3 Gambar) Popular di Youtube Walaupun Tidak Pernah Keluar Rumah (3 Gambar) Reviewed by Unknown on Wednesday, April 30, 2014 Rating: 5

No comments