[NGERI] Tokoh Tukang Pancung Kepala Yang Terkenal (3 Gambar)




1. MUHAMMAD SAAD AL-BESHI

Muhammad Saad al-Beshi merupakan pemancung kepala paling terkenal di Arab Saudi. Tugas pertamanya pada 1998 di Jeddah. Dia pernah memancung 7 kepala sehari. Dia akan ke rumah keluarga pesalah untuk meminta maaf keesokkan harinya. Dia tidak bersedia memberitahu gajinya kerana perjanjian dengan pemerintah Arab Saudi. Muhammad Saad Al-Beshi pernah mendapat hadiah pedang dari pemerintah yang nilai pedangnya sekitar 20 ribu riyal.





2. ABDALLAH AL-BISHI

Abdallah Al-Bishi juga adalah salah seorang pemancung terkenal Arab Saudi. Abdallah Al-Bishi memiliki akaun facebook dengan nama Abdallah Al-Bishi -the Arabian Executioner. Dia meletakkan fotonya sedang mengusap pedang yang biasa digunakan untuk menjalankan tugas. 





3. AHMAD REZKALLAH

Ahmad Rezkallah juga antara pemancung kepala terkenal Arab Saudi yang mengaku telah memancung 300 pesalah. Seramai 70 pesalahnya adalah perempuan. Dia berkata wanita lebih tabah saat menghadapinya, dimana lelaki akan terus menjadi gila dan meracau.


Ni hadiah untuk korang..heheeee :D



[NGERI] Tokoh Tukang Pancung Kepala Yang Terkenal (3 Gambar) [NGERI] Tokoh Tukang Pancung Kepala Yang Terkenal (3 Gambar) Reviewed by Unknown on Saturday, March 08, 2014 Rating: 5

No comments