MH370: Saya Berjanji Dengan Anak-Anak Bawa Ibu Mereka Pulang

KUALA LUMPUR: "Saya sudah berjanji dengan anak-anak bahawa saya akan bawa ibu mereka pulang tidak lama lagi."

Itu luahan Lee Khim Fatt, suami pramugari pesawat Penerbangan Malaysia (MAS) MH370 Foong Wai Yueng, yang terpaksa merahsiakan kejadian menimpa isterinya daripada pengetahuan kedua-dua anak mereka yang masih kecil.


Khim Fatt yang kekal optimis isterinya akan ditemui, mengakui terpaksa memujuk anak-anaknya, masing-masing berusia sepuluh dan empat tahun dengan mengatakan ibu mereka terpaksa ke satu tempat yang jauh dan tidak dapat pulang pada masa ini.

Dia menyifatkan Wai Yueng seorang isteri dan ibu yang penyayang dan bertanggungjawab.

Mereka sudah berkahwin selama 20 tahun dan bahagia dengan kehadiran dua anak mereka.



Bagaimanapun, tragedi MH370 menyebabkan dia hilang arah dan masih menanti khabar berita mengenai isteri kesayangannya itu.


Foong Wai Yueng menyertai Penerbangan Malaysia sejak 1996, sementara Khim Fatt bekerja di syarikat penerbangan di luar negara selama 7 tahun sebelum kembali ke Malaysia. - Astroawani

MH370: Saya Berjanji Dengan Anak-Anak Bawa Ibu Mereka Pulang MH370: Saya Berjanji Dengan Anak-Anak Bawa Ibu Mereka Pulang Reviewed by Unknown on Monday, March 31, 2014 Rating: 5

No comments