Saturday, March 22, 2014
8
MH370 : Kehilangan MH370 Konspirasi Yahudi? | Beberapa hari yang lalu dalam satu sidang media Ketua Pegawai Eksekutif MAS, Ahmad Jauhari Yahya pada sidang media telah mendedahkan Pesawat Malaysia Airlines MH370 tidak membawa kargo berbahaya atau bernilai tinggi tetapi beberapa tan manggis.



Ianya bagi menjawab beberapa spekulasi yang mengatakan pesawat itu mungkin dirampas kerana membawa kargo yang bernilai tinggi..

Ianya juga bagi menjawab spekulasi yang mengatakan pesawat tersebut telah meletup diudara dan menjunam ke dalam laut selari dengan beberapa laporan Polis yang telah dibuat di beberapa negeri di pantai timur Semenanjung.

Penilaiannya itu sebenarnya kurang tepat jika dikatakan manggis itu adalah kargo yang bernilai tinggi..

Sebenarnya beliau sepatutnya mengambil kira siapakah penumpang yang di bawa pesawat tersebut kerana bagi kebanyakkan industri, pekerja yang mahir dan proffesional itu adalah aset yang amat berharga..

Dalam hal ini 20 pekerja Freescale itu adalah aset..


Baca laporan ini dulu..

KUALA LUMPUR - Seramai 20 pekerja Freescale Semiconductor merupakan antara penumpang pesawat MH370 Malaysia Airlines dari Kuala Lumpur ke Beijing, yang dilapor hilang di Laut China Selatan.

Dalam satu kenyataan di sini, syarikat yang berpangkalan di Austin, Texas, Amerika Syarikat itu berkata pekerjanya terdiri daripada 12 warga Malaysia dan lapan dari China.

Menurut syarikat, seluruh komuniti Freescale Semiconductor sedih dengan kejadian berkenaan dan akan terus memantau situasi serta memaklumkan sebarang perkembangan apabila memperolehnya.

"Pada masa ini, kami memberi tumpuan kepada pekerja kami dan anggota keluarga mereka," kata Presiden dan Ketua Pegawai Esekutif Freescale Gregg Lowe dalam kenyataan itu.

"Doa kami untuk semua yang terlibat dalam kejadian tragik ini."

Menurut kenyataan itu, syarikat telah meminta kaunselor dan profesional lain melalui Program Bantuan Pekerja Freescale, memberikan sokongan sepanjang masa kepada mereka yang terbabit dalam tragedi ini ~ Bernama

Kehilangan mereka adalah satu kehilangan yang amat besar buat firma Freescale itu.. dan ianya hampir menyerupai tragedi terhempasnya pesawat JAL 123 dan ianya mewujudkan satu lagi spekulasi..


Di mana dalam tragedi JAL 123 ianya telah membunuh 17 Jurutera dari satu firma yang membangunkan satu perisian hasil dari kajian seorang Proffesor dari Tokyo University.

Apa yang dibangunkan oleh mereka ialah perisian TRON dimana pada ketika itu TRON didakwa jauh lebih maju dari Google Chrome yang ada pada masa ini.

Ianya adalah percuma dan akan digunakan oleh seluruh sektor awam dinegara Jepun.

Pembangunan perisian tersebut terbantut bilamana seluruh Jurutera yang terlibat terbunuh dalam tragedi itu dan oleh itu Microsoft menguasai pasaran..

Apa yang berbeza antara Jurutera TRON itu dengan pekerja Freescale ini ialah, para Jurutera itu telah terbunuh manakala nasib para pekerja dari Freescale pula tidak diketahui lagi hingga ke hari ini..

Ramai yang tidak tahu bahawa dari 20 orang pekerja Freescale itu 4 orang adalah antara 5 pemegang hakcipta ataupun 'Patent' yang baru didaftarkan mereka.

Apa yang hendak di 'patent' kan oleh mereka ialah memaksimakan 'dies' dalam sekeping 'wafer'.

Apake bendanya 'dies' dan apa pulaknya 'wafer'?..

'Dies' adalah litar atau 'circuit' yang dibina di atas 'Wafer', 'Dies' adalah apa terkandung didalam mikrocip.

Bergantung kepada tujuan ianya dibina saiz 'Dies' adalah berbeza antara satu sama lain dan ianya dibina di atas wafer yang diperbuat dari silikon dan seramik.

Oleh itu jumlahnya juga adalah berbeza bergantung kepada saiz 'wafer' yang biasanya bergarispusat 4",6" atau 8.

Dalam setiap 'wafer' biasanya terkandung lebih atau kurang dari 5,000 'dies'. 

Kalau tak faham juga tanyalah kawan-kawan korang yang bekerja dalam bidang semikonduktor..

Untuk makluman kebanyakkan peralatan elokronik kini dikuasai atau digerakkan oleh 'dies' yang terdapat dalam mikrochip.

Silicon adalah bahan yang sesuai digunakan untuk membangunkan 'chips' yang advanced dan bahan ini adalah mahal.

Memaksimakan 'dies' di dalam sekeping 'wafer' bermakna memaksimakan keuntungan.

Dalam hal pekerja Freescale Semiconductor of Austin ini pula hakcipta ataupun 'Patent' yang baru didaftarkan itu berada di bawah pegangan 5 individu dengan setiap individu menguasai 20% dari royalti.

Dimana 20% dikuasai oleh Peidong Wang, dari Freescale Semiconductor of Suzhou, China, 20% dikuasai oleh Zhijun Chen, juga dari Freescale Semiconductor of Suzhou, China.

20% dikuasai oleh Zhihong Cheng, dari Freescale Semiconductor of Suzhou, China, 20% Li Ying, dari Freescale Semiconductor of Suzhou, China dan Freescale Semiconductor sendiri 20%..

Jika salah seorang dari di atas terbunuh atau hilang maka ianya tetap akan dibahagikan sama rata.. dan jika empat dari lima itu ternunuh atau hilang maka keseluruhan royalti akan dibayar kepada yang tinggal.. 

Siapa pemilik Freescale Semiconductor?.. seorang Yahudi yang terkenal,,, siapa dia? dia adalah anak beranak Rothschild utusan dajjal dan Iluminati.. iaitu Jacob Rothschild melalui Blackstone



Percayakah anda, syarikat ini juga ada di Malaysia tercinta.

Apapun ini hanyalah salah satu kebarangkalian yang ada..betul atau tidak kita tunggulah apa hasil siasatan rasmi pihak yang berkuasa.. atau hasil siasatan ini akan cuba disembunyikan kerana pengaruh suruhan dajjal itu amatlah besar.

Sementara pihak berkuasa dari lebih dari 26 buah negara mencari bersamalah kita mendoakannya..

Ya Allah Ya Tuhan kami... kami bermohon kepada.mu kau selamatkanlah dan kau lindungilah mereka walau dimana jua mereka berada..sesungguhnya engkaulah yang maha melindungi .

YaAllah YaTuhan kami.. jika benar mereka berada didasar laut kau timbulkan lah mereka... dan jika benar meraka berada diatas kau turunkanlah mereka dengan selamat.. 

Sesungguh nya engkaulah yang maha mengetahui.. YaAllah YaTuhan ku kau berikanlah petunjuk..kepada kami dan kau permudahkanlah segala urusan pencarian ini... Amin..

8 comments:

  1. Anonymous26 May, 2014

    Yg sebenarnya, yahudi telah hantar jin ifrit untuk tahan mh370, jin tu sebelah kaki dia kat vietnam, sebelah kaki lagi kat filipina. Jin tu tahan mh370 di udara, semua penumpang masih hidup lg masa tu.. 1 org wali Allah ni (org tabligh) dapat tahu, terus dia lawan jin tu.. Jin tu kalah, Mh370 jatuh kat dasar laut, kapal terbang sikit pun x pecah, macam keadaan asal, cuma sayap kanan sahaja yg patah sedikit... Lokasi kapal terbang berhampiran pulau spratly, kat dasar laut.. Semua masih ingat lg kapten norudin? Dia bgtau kat tv 3, mh370 hilang, full stop.. Kapten norudin tu pun org tabligh.. Dia antara yg betul2 tahu kejadian sebenar.. Pd pagi 24 mac 2014, kapten norudin, bersama lg 4 org telah pergi ke putrajaya berjumpa dengan najib untuk bgtau kat mana mh370.. mereka jumpa 3 org, najib, rosmah, dan jamil khir. Ustaz hamzah (ustaz tabligh di sri petaling) dakwah mereka bertiga, dakwah pasal aurat pramugari, dakwah pasal arak dalam MAS.. Dakwah sampai rosmah menangis.. Lepas tu baru ustaz bgtau lokasi sebenar mh370.. Dan mereka bgtau najib supaya rahsiakan dulu perkara ni, sehingga mereka nak bawak sendiri najib untuk tengok sendiri bangkai mh370 tu.. Tiba2, malam 24 mac tu, secara tergesa2, najib buat kenyataan media kata mh370 berakhir di lautan hindi.. Jadi ustaz2 tu terkejut ar.. Mereka check balik, rupa2nya najib buat kenyataan media tu dalam keadaan kene sihir oleh yahudi.. Yahudi telah sihir najib untuk keluarkan kenyataan macam tu.. Yahudi xnak malaysia dapat balik mh370.. Yg betul2 tgh berusaha nak dapatkan balik mh370 adalah org tabligh.. Kapten norudin, mulvi osman, ustaz azwan dan beberapa nama lagi.. Setelah gagal untuk menggunakan najib, mereka telah pergi pula kepada panglima tentera malaysia.. Jadi, pada hari khamis, 1 mei 2014, geng tabligh ni telah bawa panglima tentera udara diraja malaysia, panglima tentera darat diraja malaysia, dan panglima tentera laut diraja malaysia.. Mulvi osman, kapten norudin yg bawa mereka.. Kalau x percaya, sesiapa yg kenal panglima2 ni, boleh tanya mereka sendiri.. Mereka pergi menggunakan kapal terbang jenis charlie.. Ketika terbang melintasi kawasan laut persisir pulau spratly tu, mereka dapat melihat dengan jelas bangkai mh370 di dasar laut.. Air laut kat persisir pulau spratly tu begitu jernih, sehingga dapat lihat dasar laut dengan jelas.. Semua panglima2 tentera malaysia nampak dengan jelas bangkai mh370 tu.. Sebiji kapal terbang, tanpa ada sedikit pun yg berkecai cuma patah sedikit sahaja pada sayap kanan.. Boleh tgk jugak video kapten norudin ditemuramah oleh rtm.. Tajuk video grandstand 9 mei kapten norudin.. Search kat youtube.. Dlm video tu kapten norudin dah bg hint yg cukup jelas.. Segala data yg diberi selama ni hanyalah helah untuk buat dunia menukar tempat mencari ke lokasi yg salah.. Kapten cakap kembali kpd hari pertama, cari di situ.. Banyak yg dia cuba sembunyikan dalam temuramah tu, tp secara tersirat, dia suruh cari di laut china selatan, mh370 ada kat situ.. Amerika pun dah tahu lokasi mh370.. Sebelum dorg ni pergi pada 1 mei, amerika telah terlebih dulu pergi.. Amerika niat nak amik kotak hitam.. Mereka pergi dengan sebuah kapal perang yg besar.. Tapi sebelum tiba kat lokasi mh370, Allah telah tenggelamkan mereka.. Sebiji kapal perang dengan tentera2, semua sekali tenggelam.. Benda ni langsung x keluar berita.. TLDM labuan tahu benda ni, sebab kat radar dorg, ada kapal asing yg menceroboh, jadi bila dorg sampai kat situ, kapal perang amerika tu tgh tenggelam.. Mulvi osman tu cakap, seluruh dunia punya sihir, sekarang tertumpu kat perairan tu.. Mereka sungguh2 xnak malaysia dapat mh370 balik.. Yg terbaru, mereka (org tabligh dan tentera serta beberapa org teknikal) akan pergi lg skali kat tempat tu, kali ni mereka nak pergi beramai2.. Mereka akan pergi pada 29 mei ni.. Jadi marilah sama2 doakan kejayaan mereka, dan semoga Allah pelihara mereka dari rancangan jahat yahudi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandai. Patutlah orang kampung makin jauh dari orang tabligh. Woy korang kena bergaul dengan masyarakat bukan makin jauh. Nak orang suka tapi kalau cerita cerita macam ni..aiyaaa..aku pun tanak anak aku ikut

      Delete
    2. Rasany org tabligh atau sesiapapun nama yg disebutkan di atas tiada kena mengena dgn cerita rekaan di atas..

      Delete
    3. knp kapten norudin tak amik pic mase melawat tempat nahas?,..bateri fon abes ke?,....knp pihak TLDM dan TUDM x pintas kapal perang US mase ceroboh perairan negara?,...kapal perang tu laju sgt ke?,...lagi laju dari jet sukhoi ke?,...knp jin tu x tolong kapal perang US mase nk tenggelam,..US ngan Yahudi bkn satu geng ke?,....knp kapten norudin cume bg hint je?,...knp x bgtau terus pada umum,....besar betul jin tu kangkang,...sebelah kaki kat vietnam,..sebelah lgi kat philipine,....knp yahudi x suruh je jin ifrit tu musnah kan semua negara Islam je,..x payah nk guna bom byk2?,....knp weh?

      Delete
  2. Anonymous11 July, 2014

    Apa cite penemuan org tabligh?

    ReplyDelete
  3. Mangkuk mana yg cite merepek nie solat taubat la...merepek

    ReplyDelete
  4. Kenapa la ko cite merepek mcmni setan...ko pgla solat taubat jin ifrit bagai asl x ckp dajal jee...

    ReplyDelete