[ARTIS] SPM: Anak Che Ta dan Adik Perempuan Elfira Loy Cemerlang


SPM: Anak Che Ta dan Adik Perempuan Elfira Loy Cemerlang | Hari ni hari yang mendebarkan bagi semua calon SPM tahun 2013 di mana hari inilah result mereka keluar. Oleh yang demikian, ramai la antara anak or adik beradik artis tanah air kita nie merupakan salah seorang dari ribuan calon SPM 2013. Antaranya ialah anak kepada diva bergetah malaysia nie iaitu Che Ta. Anak lelakinya yang bernama Ammar Efendi merupakan salah seorang pelajar yang diumumkan antara calon cemerlang dengan memperoleh keputusan 8A. 





Selain itu, adik kepada pelakon kecik molek, Elfira Loy juga memperoleh keputusan tidak kurang hebatnya iaitu dengan keputusan 7A, 2B. Adik nya yang bernama Ezlisa Loy cantik molek juga orangnya.. 




SPM 2013 mencatatkan percapai sebanyak 13970 untuk Gred A. ramaiiii tu. Tahniah kepada korang berdua dan kepada calon-calon lain. Yang kurang elok tu, jangan berputus asa, kerana result ini bukan penentu masa depan korang, ingat yang kaya-raya sekarang ada jer yang takde SPM. Hohoo..

[ARTIS] SPM: Anak Che Ta dan Adik Perempuan Elfira Loy Cemerlang [ARTIS] SPM: Anak Che Ta dan Adik Perempuan Elfira Loy Cemerlang Reviewed by Unknown on Thursday, March 20, 2014 Rating: 5

1 comment