[PELIK] Budak 8 Tahun Kawin Dengan Perempuan 61 Tahun

Tuesday March 12, 2013

Seorang murid sekolah yang berusia lapan tahun telah berkahwin dengan seorang wanita berusia 61 tahun kerana hantu nenek moyang yang telah mati memberitahunya untuk berkahwin dengan keluarga wanita tersebut. Sanele Masilela berkahwin dengan Helen Shabangu, yang sudah berkahwin dan ibu-lima. Budak, dari Tshwane, Afrika Selatan, berkata beliau telah diberitahu oleh nenek moyang mati untuk berkahwin dan keluarga beliau, takut hukuman tuhan mereka, kemudian mereka melangsungkan perkahwinan. Mereka dibayar £ 500 bagi pengantin perempuan dan £ 1,000 bagi hari majlis perkahwinan, yang telah dianjurkan dalam hanya dua bulan.





'Saya gembira berkahwin dengan Helen,  tetapi saya tetap akan pergi ke sekolah dan belajar bersungguh-sungguh. Apabila saya dan berumur, saya akan berkahwin dengan seorang wanita sebaya dengan saya sendiri.'




Walaupun layak dipanggil nenek, Helen, yang juga bekerja di pusat kitar semula, berkata: 'Saya telah berkahwin dan mempunyai lima anak-anak saya sendiri, tetapi saya tahu bahawa ini adalah apa yang nenek moyang mahu - dan kini mereka gembira. "Ia adalah ritual. Kami hanya menurutnya, tetapi ia adalah tanda bahawa dia akan berkahwin lain satu hari nanti."

'Kami tidak mempunyai masalah dengannya tetapi ada lagi komuniti yang terkejut dengan perkahwinan ini.'

- 1 dunia terkejut. Lulz..

[PELIK] Budak 8 Tahun Kawin Dengan Perempuan 61 Tahun [PELIK] Budak 8 Tahun Kawin Dengan Perempuan 61 Tahun Reviewed by Unknown on Tuesday, March 12, 2013 Rating: 5

No comments