Friday, March 01, 2013
Friday March 1, 2013

Kejadian rompakan ini berlaku di Hong Leong Bank Gelugor, Penang. Memang berani gila perompak ni, masuk guna parang jer, siang hari bank penuh dengan pelanggan. Jangan panik, security pun ada , tapi tengok saja ja, sebab dia jaga bank guna mulut jer, senjata tak ada, so macam mana nak halang ye dak. Dengar kata, bank nie nak pernah dirompak bulan lalu (15.01.2013), orang yang sama. Kerugiaan yang lepas dalam RM 20k, yang ini dalam dalam RM11k. Pergghh, kaya la ko, dah la sorang-sorang jer rompak, hasil pun makan sorang, banyak la dosa ko. Heh!! Kepada pihak bank, pernah dengar tak pepatah berbunyi " Pengalaman yang lepas, jadikan ia pengajaran" tapi ternyata, tak pernah mengajar korang. Paling yang takleh blah, security guard takde senjata api, apa ke banganggggg!!! 



- Nasib baik abg bangla tu tak belasah ngam batang mop..keh3

0 comments:

Post a Comment