Tuesday, February 26, 2013
Benda Apa Ni? Sah Jepun or China Reka (3 Gambar)Apakah benda alah ini? puting susu budak ke? lemon? atau chewing gum? nak tahu, tengok bawah.




Tak tahu lagi eh? ini ialah alat untuk mengelakkan daripada munculnya atau menghilangkan 2 dagu. Korang nampak tak dagu (gambar belah kiri) macam ada 2 lapis kan. haaa, nak tahu diorang memang malu kalau ada dagu macam tu, gemuk ke, hodoh ke, ntah la. Yang penting, kita sebagai umat Islam nie bersyukurlah apa yang ada yer, nikmat tu kejap je Dia blh ambil balik, ingat tau. Sekian saja tazkirah pagi ini. :P

0 comments:

Post a Comment