Monday, January 14, 2013

Apakah anda pernah melihat video "Gadis Terbang di Rusia?".
Dipercayai rakaman ini pertama kali diupload oleh seorang pengguna Youtube yang memiliki nickname Jevgenij2000 pada tanggal 2 Mac 2009. Video ini tersembunyi diantara jutaan video di Youtube dan menjadi heboh pada awal Januari 2011 ketika beberapa saluran media di China dan Amerika memberitakannya.

Dalam keterangannya, Jevgenij2000 mengatakan dia dan anjingnya sedang berjalan-jalan di sebuah hutan dan tidak menyangka sama sekali akan menemukan seseorang di situ.  Dia sangat terkejut ketika melihat adegan tersebut di depannya dan tidak memiliki penjelasan mengenainya.

Bagi mereka yang tidak dapat video di bawah entry ini, saya sertakan beberapa keping gambar daripada video tersebut.

Pertama, rakaman ini di mulai dengan seekor anjing. Selepas itu, anjing tersebut mulai berlari menjauh dari si pemegang kamera yang secara logik boleh kita katakan itu sebagai Jevgenij2000.


Jevgenij berteriak: "Tarzan,ко мне!"

Teriakan itu dalam bahasa Rusia yang bermaksud: "Tarzan, kemari!"

Dari sini kita ketahui  bahawa anjing itu bernama Tarzan.

Jevgenij2000 maju sedikit ke depan. Di sebelah kanannya ada pohon yang rimbun. Ketika ia mengarahkan kamera ke sebelah kanan, di kejauhan terlihat seorang perempuan sedang berdiri dengan seorang anak perempuan yang sedang melayang di udara!




Ia mendekati mereka dan terus merakam.



Budak perempuan itu terus melayang selama beberapa saat.



Tiba-tiba, Tarzan seolah-olah mengonggong tuannya membuatkan Jevgenij2000 terkejut lalu kamera yang dipegangnya bergoyang sehingga mengarah ke tanah. Salakan tarzan juga menyebabkan perempuan dan budak perempuan yang terapung itu, terkejut dan melarikan diri kedalam hutan.


Allahu A'lam..